מהו הגורם החשוב ביותר בתכנון ובנייה של חדרים נקיים? 

ProPharma Avatar

תכנון ובנייה של חדרים נקיים הוא האתגר הגדול ביותר לפני יחידות רפואיות. יש לנקות את החדרים שבהם מתבצע המחקר והחל הייצור. והדרך היחידה לנקות את החדרים היא להשתמש במכונות HVAC. מכונת HVAC יכולה לנקות אזור נתון מלחות עודפת וחלקיקים מינוריים הנוסעים עם אוויר. 

בואו נדון בתפקידם של חדרים נקיים בייצור מוצרים רפואיים 

מהם חדרים נקיים? 

מפעל רפואי מחולק לחלקים שונים לנוחות ייצור מכשור רפואי. כל חלק ממלא תפקיד מסוים בתהליך הייצור. כמו כן, כל חלק מאכלס מספר מסוים של עובדים ומכונות. החדרים צריכים להיות מעוצבים כך שיישאר מקום לרגליים בשפע לעובדים. האזור צריך להיות נקי מעומס ונוח. 

מה אתה צריך כדי לשמור על חדרים נקיים? 

הכל קשור להגדרה מערכות יצור לפארמה. חומר הגלם נכנס למתקן והולך למחסן הנגיש לכל. המחסן הוא החדר הגדול ביותר במתקן מכיוון שהוא מכיל חומר גלם הכולל תמציות צמחים רגישות לטמפרטורה. המחסן מנוהל כל כך ששום דבר לא הולך לפח. מטרת ניהול המחסן היא לספק חומרי גלם איכותיים לצוות הייצור. 

מהו האתגר הגדול ביותר בניקיון חדרים? 

הלחות היא האתגר הגדול ביותר בשמירה על ניקיון החדרים. הייצור לא יכול להתבצע בחדרים לחים. במתקן רפואי צריך להיות אוורור צולב תקין. זה אפשרי רק כאשר אתה מצייד את המתקן שלך במכונות HVAC שיכולות ליצור זרם של אוויר צח במתקן שלך. המכונות ישאבו אוויר לח מהמתקן החוצה ויכניסו אוויר צח לתוך המתקן. אתגר נוסף הוא למצוא את המכונות המתאימות למתקן.

כיצד לבחור מכונות HVAC עבור מתקן רפואי? 

מכונת HVAC יכולה לנקות אזור מסוים. במילים אחרות, אתה צריך לשקול את גודל החדר שאתה רוצה לנקות. תכנון והקמת חדרים נקיים לערב הנדסה. זה המקום שבו אתה יכול לערב יועץ שיכול ללמוד את הצרכים שלך ולהציע את המכונות הנכונות עבור המתקן שלך. 

סיכום 

חדרים נקיים הם תנאי מוקדם לפתיחת יחידת ייצור רפואית. על המתקן להיות נקי מעומס ולחות שעלולים לקלקל את חומר הגלם וליצור בעיות בשמירה על איכות. הדבר הטוב הוא שאתה יכול בקלות לשמור על איכות המכשירים הרפואיים שלך בעזרת טכנולוגיה.


Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started